Tryb zamówienia: wartość podprogowa
Kategoria: usługi
Termin zgłaszania ofert:
Data dodania ogłoszenia: 2019-12-04

ZO/EA/1/12/2019 Kompleksowe ubezpieczenie majątku

NR SPRAWY ZO/EA/1/12/2019 Świdnica 04.12.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE / zamówienie usług o wartości poniżej 30 000 euro/

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro – art. 4 pkt 8 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)

1. ZAMAWIAJĄCY – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Kompleksowe UBEZPIECZENIE MAJĄTKU DLA Zamawiającego w zakresie:

Zadanie 1 ? Ubezpieczenia mienia w zakresie all risk:
Zadanie 2 – Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego: stacjonarnego, przenośnego, medycznego w ramach polisy dla sprzętu:

3. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2020 do 31.12.2020r i wg umowy z wykonawcą.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty .
4.1. ofertę wg wzoru Załącznik nr 2 ?FORMULARZ OFERTOWY? należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy w siedzibie Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29; 58-100 Świdnica; Sekretariat / BUDYNEK DYREKCJI/
4.2. Koperta /opakowanie zawierające ofertę musi być oznakowane następująco:
?Oferta na Kompleksowe UBEZPIECZENIE MAJĄTKU DLA SP ZOZ ŚWIDNICA – Znak sprawy ZO/EA/1/12/2019?( z dopiskiem: Nie otwierać przed godz.11.40 do dnia 17.12.2019.)
4.3. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty pisemne należy składać do dnia 17.12.2019r. do godz. 11.30. Nie przedłuża się terminu składania ofert.
4.4. Otwarcie ofert : 17.12.2019r. do godz. 11.40 ; miejsce otwarcia ofert Sala Konferencyjna /w budynku administracyjnym – Dyrekcji SPZOZ ul. Leśna 27-29
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy :

5.1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. Art24.ust 1 ustawy PZP i spełniają warunki udziału dotyczące :
? wykażą , iż posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP , zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej/ podstawa prawna Dz. U. z 2015 r. poz.1844 / co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie , inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.

W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą kopi zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej (zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie prawnej niż zezwolenie , inny dokument potwierdzający , że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2. złożą oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia? ( stosowne oświadczenie zawarte w treści Formularza Ofertowego)

5.3. wymagane jest złożenie kopii aktualnego pełnomocnictwa rodzajowego lub szczególnego:
a) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz
b) do zawierania umów ubezpieczenia dla sum ubezpieczenia wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia, ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).
W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawcę -pool koasekuracyjny , każdy z uczestników musi spełnić warunki o których mowa w pkt. 5,1 oraz 5,2 i 5.3. , a także do oferty musi zostać załączona umowa podmiotów występujących wspólnie , z której ma wynikać min: zakres podziału praw i obowiązków stron tej umowy, zasady zgłaszania i likwidacji szkód , uprawnienia reprezentanta poolu upoważnionego do składania oświadczeń woli i posiadającego stosowne pełnomocnictwo w trakcie postępowania oraz do podpisywania umów. Termin, na jaki została zawarta umowa poolu koasekuracyjnego nie może być krótsza od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z reprezentantem poolu.

6. Ocena spełniania w/w warunków .
Zostanie dokonana zostanie zgodnie z formułą ?spełnia – nie spełnia?, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

6. Warunki płatności ?określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1/.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Pełnomocnik Zamawiającego – Dorota Dziedzic ? Broker ubezpieczeniowy nr zezw.PUNU 228/97 Dolnośląska Kancelaria Brokerska 58-500 jelenia góra ul. Groszowa 11 lok.3 e-mail: dorota.dziedzic@dkbjg.pl tel. 75 75 34 703; 75 75 34 704; 603 892 665 w godz. 8.00 ? 15.30. Pisemne prośby o wyjaśnienie kwestii merytorycznych można składać do brokera najpóźniej do dnia 11.12.2019 do godz. 12.00 za pośrednictwem Zamawiającego e-mail : zamowienia@szpital.swidnica.pl
8. Kryteria oceny ofert : kryterium I : cena -70% , kryterium II : klauzule fakultatywne 30 %
ad. Kryterium I ? CENA ? 70%
Punktacja za kryterium I ? CENA odbywać się będzie według wzoru:
( Cmin. / Cb ) x 100 x 70% = KI
gdzie oznacza:
KI ? liczbę punktów z kryterium CENA,
Cmin. ? najniższą cenę z przedstawionych ofert,
Cb ? cenę oferty badanej.
Maksymalna ilość punktów za kryterium CENA ? 70 pkt

ad. Kryterium II ? Ocena KLAUZUL FAKULTATYWNYCH ? 30%
Punktacja za kryterium II ? AKCEPTACJA KLAUZUL FAKULTATYWNYCH odbywać się będzie według wzoru:
Mlp (40) ? Nlp= KII
gdzie oznacza:
K II ? liczbę punktów z kryterium Ocena KLAUZUL FAKULTATYWNYCH
Mlp ? maksymalną liczbę punktów do uzyskania ? 30 pkt,
Nlp ? sumę punktów z nieprzyjętych klauzul dodatkowych dla danego Pakietu oferty badanej.

Ocenie podlega akceptacja treści klauzul fakultatywnych, które Zamawiający przedstawia w Załączniku nr 1 -Opisie przedmiotu zamówienia dla danej jego części, tj. w Załączniku Nr 1 do Zapytania .Każda klauzula ma przyznaną osobno określoną ilość punktów.
Przyjęcie przez Wykonawcę wszystkich klauzul o treści pożądanej ? maksymalnie i razem (plus) 30 pkt.
Brak akceptacji (lub brak odniesienia się Wykonawcy do treści) danej klauzuli oznacza odjęcie (minus) od maksymalnej do uzyskania liczby punktów (40 pkt) sumy punktów przypisanej do klauzul niezaakceptowanych. Powstała różnica stanowi Wynik K II.
W dalszej kolejności ilość punktów uzyskana z oceny warunków merytorycznych (Wynik K II) zostanie dodana do ilości punktów otrzymanych z oceny warunków cenowych (Wynik K I).
Wynik K II + Wynik K I = SP
Tak otrzymana suma punktów (SP) podlega porównaniu w celu ustalenia oferty o najwyższej sumie punktów (NSP) .

Maksymalna liczba punktów z oceny oferty jaką Wykonawca może otrzymać zamówienia wynosi 100 (sto) punktów.

9. Wybór oferty ? Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tj. uzyska największą liczbę punktów.

W imieniu Zamawiającego
DOROTA DZIEDZIC
? Załącznik nr 1- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
? Załącznik nr 2 ? Formularz ofertowy
? Załącznik nr 3 ? wzór umowy z wykonawcą.