Tryb zamówienia:
Kategoria:
Termin zgłaszania ofert:
Data dodania ogłoszenia: 2012-10-02

EA-28-2012 Dostawy kardiologicznych materiałów medycznych

02/10/2012    S189    Państwa członkowskie – Zamówienie publiczne na dostawy – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta  
I.II.III.IV.VI.
PL-Świdnica: Materiały medyczne

2012/S 189-310909

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29
Osoba do kontaktów: Mieczysław Zielonka
58-100 Świdnica
POLSKA
Tel.: +48 748517497
E-mail: zamowienia@szpital.swidnica.pl
Faks: +48 748517437

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.szpital.swidnica.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawy kardiologicznych materiałów medycznych.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: SPZOZ w Świdnicy ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica – magazyn.

Kod NUTS PL517

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia są dostawy kardiologicznych materiałów medycznych według 55 pakietów, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji „Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia”.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 914 850,00 PLN

II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1)Krótki opis
Stenty wieńcowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 235 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1)Krótki opis
Y-connector do obsługi jednoręcznej z drenem łącznikowym

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 29 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1)Krótki opis
Strzykawka ciśnieniowa z manometrem.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 78 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1)Krótki opis
Opatrunek hemostatyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 8 900,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1)Krótki opis
A) Aparat uciskowy wielorazowego użytku dedykowany dla zabiegów z dostępu promieniowego
B) Sterylny wymienny jednorazowy ucisk kwadratowy pasujący do w/w aparatu uciskowego do tętnicy promieniowej

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 20 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1)Krótki opis
Aparat uciskowy jednorazowego użytku dedykowany dla zabiegów z dostępu promieniowego.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 800,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1)Krótki opis
System do zamykania tętnicy udowej po kaniulacji:

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 8 100,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1)Krótki opis
System do zamykania tętnicy udowej po kaniulacji:

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 64 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1)Krótki opis
A) Prowadnik angiograficzny 0.035 cala (0.89 mm)
B) Introducery do kaniulacji tętnicy udowej (zestaw: koszulka, miniprowadnik 0.035″, igła)

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 70 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1)Krótki opis
Prowadnik do PCI o średnicy 0.014 cala.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 30 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1)Krótki opis
A) Cewnik prowadzący typu „mother in child”
B) Stent pokrywany przeciwciałami dla komórek progenitorowych śródbłonka

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 92 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1)Krótki opis
A) Cewnik diagnostyczny do kardioangiografii
B) System do protekcji embolizacji obwodowej w tętnicach wieńcowych/przęsłach żylnych

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 99 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1)Krótki opis
Cewnik balonowy do PTCA typu semi-complient.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 185 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1)Krótki opis
Cewnik balonowy do postdylatacji typu non-complient.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 110 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1)Krótki opis
Cewnik prowadzący do zabiegów PTCA.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 78 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1)Krótki opis
Zestaw do manualnej trombektomii aspiracyjnej.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 22 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1)Krótki opis
Stent wieńcowy chromowo-kobaltowy.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 49 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1)Krótki opis
Cewnik balonowy pokrywany substancją antymitotyczną.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 158 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1)Krótki opis
Introducery do kaniulacji tętnicy promieniowej (zestaw: koszulka, miniprowadnik, igła).

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 200 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1)Krótki opis
Stent wieńcowy typu DES uwalniający sirolimus.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 145 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1)Krótki opis
Stent wieńcowy typu DES uwalniający ewerolimus.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 68 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1)Krótki opis
A) Stent wieńcowy typu DES uwalniający biolimus A9
B) Cewnik balonowy do zabiegów rekanalizacji przewlekłych okluzji – CTO
C) Cewnik do manualnego odsysania skrzeplin z naczyń wieńcowych
D) stent typu DES dedykowany do zabiegów na podziałach naczyń (bifurkacjach)

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 460 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23
1)Krótki opis
A) Cewnik prowadzący do angioplastyki wieńcowej dedykowany dla dostępu promieniowego

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 44 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24
1)Krótki opis
A) Balon tnący do angioplastyki wieńcowej

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 250 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25
1)Krótki opis
A) Prowadniki do pomiaru przezzwężeniowego gradientu ciśnień – FFR (FRACTIONAL FLOW RESERVE)
B) sonda do ultrasonografii wewnątrzwieńcowej

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 325 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26
1)Krótki opis
Stentgraft do tętnic wieńcowych.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 17 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27
1)Krótki opis
Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej kompatybilne z pompą Datascope System S-98 wraz z zestawem do wprowadzania balonu.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 65 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28
1)Krótki opis
Probówki do oznaczeń ACT.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 250,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29
1)Krótki opis
Kontrast niejonowy do obrazowych badań naczyniowych.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 190 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30
1)Krótki opis
Stymulator jednojamowy.
Elektroda A/V.
Introducer.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 82 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Pakiet nr 31
1)Krótki opis
Stymulator dwujamowy podstawowy.
Elektroda A i V.
Introducer.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 145 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32
1)Krótki opis
Stymulator dwujamowy zaawansowany preferujący stymulacje przedsionkową z własnym przewodzeniem do komór.
Elektroda A i V.
Elektroda A i V MRI.
Introducer.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 95 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Pakiet nr 33
1)Krótki opis
Stymulator dwujamowy zaawansowany z długą żywotnością baterii.
Elektroda A i V.
Introducer.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 54 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: Pakiet nr 34
1)Krótki opis
Kardiowerter – defibrylator jednojamowy.
Elektroda defibrylująca.
Introducer.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 180 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Pakiet nr 35
1)Krótki opis
Kardiowerter – defibrylator jednojamowy.
Elektroda defibrylująca.
Introducer.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 380 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: Pakiet nr 36
1)Krótki opis
Kardiowerter – defibrylator dwujamowy.
Elektroda A i V.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 64 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 37 Nazwa: Pakiet nr 37
1)Krótki opis
Kardiowerter – defibrylator resynchronizujący.
Elektroda A i V.
Elektroda defibrylująca.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 840 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 38 Nazwa: Pakiet nr 38
1)Krótki opis
A) Introducery zbrojone o długości 20-25 cm w średnicach 6F-7F (zestaw: introducer, prowadnik)
B) Introducery zbrojone o długości 30-40 cm w średnicach 6F-7F (zestaw: introducer, prowadnik)

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 100,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 39 Nazwa: Pakiet nr 39
1)Krótki opis
Prowadnik angiograficzny diagnostyczny specjalistyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 7 700,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 40 Nazwa: Pakiet nr 40
1)Krótki opis
Prowadnik hydrofilny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 36 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 41 Nazwa: Pakiet nr 41
1)Krótki opis
Prowadniki do angioplastyki obwodowej.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 700,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 42 Nazwa: Pakiet nr 42
1)Krótki opis
Cewnik diagnostyczny do angiografii obwodowej.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 11 500,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 43 Nazwa: Pakiet nr 43
1)Krótki opis
Cewniki prowadzące z zastawką hemostatyczną o długości 40- 90 cm w średnicach 5F-7F.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 38 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 44 Nazwa: Pakiet nr 44
1)Krótki opis
Cewnik specjalistyczny do pokonywania przewlekłych okluzji.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 8 500,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 45 Nazwa: Pakiet nr 45
1)Krótki opis
Cewnik balonowy do angioplastyką obwodowej kompatybilny z prowadnikiem 0.035”.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 55 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 46 Nazwa: Pakiet nr 46
1)Krótki opis
Stent do naczyń obwodowych montowany na balonie.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 27 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 47 Nazwa: Pakiet nr 47
1)Krótki opis
Zestawy do angioplastyki tt. udowych i poniżej kolana oparte na systemie 0.018”.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 95 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 48 Nazwa: Pakiet nr 48
1)Krótki opis
A) stenty samorozprężalne, nitinolowe do tt. biodrowych i udowych
B) system kierunkowej aterektomii wewnątrznaczyniowej

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 450 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 49 Nazwa: Pakiet nr 49
1)Krótki opis
Stent kryty – wenątrznaczyniowa endoproteza obwodowa.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 45 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 50 Nazwa: Pakiet nr 50
1)Krótki opis
Cewnik typu re-entry do powrotu do światła naczynia.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 63 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 51 Nazwa: Pakiet nr 51
1)Krótki opis
Pętla do usuwania ciał obcych z układu sercowo-naczyniowego.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 200,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 52 Nazwa: Pakiet nr 52
1)Krótki opis
Stenty montowane na balonie.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 500,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 53 Nazwa: Pakiet nr 53
1)Krótki opis
Cewnik do trombolizy wewnątrznaczyniowej.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 600,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 54 Nazwa: Pakiet nr 54
1)Krótki opis
System protekcji obwodowej – filtr przeciwzatorowy.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 90 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 55 Nazwa: Pakiet nr 55
1)Krótki opis
Wszczepialny pętlowy rejestrator ekg.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000, 33182200, 33111710, 33111730

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 14 000,00 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
89 740 PLN

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności 30 dni przelew.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego,
c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem,
d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis szczególnych warunków: Oferta ma zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru – załącznik nr 1 do specyfikacji),
b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XV specyfikacji),
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji),
d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 7b specyfikacji,
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
f) potwierdzenie wniesienia wadium (vide pkt. IX specyfikacji),
g) odpowiednie świadectwa dopuszczenia do stosowania – zgodnie z ustawą z dnia 20.5.2010 roku o Wyrobach Medycznych;
— deklaracja zgodności CE producenta,
— wpis/potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.
h) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis), z którego muszą wynikać wymagane parametry;
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną odrzucone.

III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy – załącznik nr 3 do specyfikacji.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto ceny oferty.
— W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet w/w dokument musi potwierdzać wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy równą sumie wysokości wymaganych środków finansowych lub zdolności kredytowych dla poszczególnych pakietów, stanowiących przedmiot oferty.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
a) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie wykonywania zamówienia – według załącznika nr 2 do specyfikacji.
— Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie właściwie wypełnione dla podmiotu składającego ofertę.
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
— Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać następujące dostawy:
—— 2 (dwie) zrealizowane dostawy, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto ceny oferty,
— W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać wartości najdroższego pakietu, na jaki Wykonawca złoży ofertę.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
EA-28-2012

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 15.11.2012 – 11:00
Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
15.11.2012 – 11:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 15.11.2012 – 11:15

Miejscowość:

SPZOZ w Świdnicy ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica – Bud. Dyrekcji – Sala Narad.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 7. Odwołanie wnosi się:
— w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 15 dni, – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku, gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
— 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej, – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 8 i 9 wnosi się:
— w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27.9.2012

Załączniki: