Polska-Świdnica: Środki oftalmologiczne
2020/S 248-616649
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Adres pocztowy: ul. Leśna 27?29
Miejscowość: Świdnica
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Kod pocztowy: 58-100
Państwo: Polska
E-mail: zamowienia@szpital.swidnica.pl
Tel.: +48 748517497
Faks: +48 748517437
Adresy internetowe:
Główny adres: www.szpital.swidnica.pl
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Dostawy środków oftalmologicznych.
Numer referencyjny: EA/32/2020
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków oftalmologicznych, według 7 pakietów, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji ?Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia? w okresie 24 miesięcy.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 1
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 2
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 3
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 2 000 PLN, słownie: dwa tysiące PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 4
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 500 PLN, słownie: pięćset PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 5
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 2 000 PLN, słownie: dwa tysiące PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 6
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 7
Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Siedziba zamawiającego.
II.2.4)Opis zamówienia:
Środki oftalmologiczne.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium: 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy PLN
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SIWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
3. Jednolity europejski dokument zamówienia ? Załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Informacje na temat przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
a. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
c. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo ? w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji ? dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
8. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) dokument składany w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument ?Informacja z Krajowego Rejestru Karnego? składa dokument ?Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument?, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp.
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Zgodnie ze wzorem umowy.
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
SP ZOZ w Świdnicy, ul. Leśna 27?29 w Sali Narad (pokój nr 5, budynek dyrekcji)
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: