Świdnica, dnia 13.03.2012r.
do 14 000 euro
1. Zamawiający – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica .
2. Przedmiot zamówienia:
– Wymiana zasuwy wodnej podziemnej zewnętrznej 150mm dla zimnej wody wraz z robotami ziemnymi.
– Złożenie nasuwki na pękniętą podziemną zewnętrzną rurę żeliwną 150mm dla zimnej wody wraz z robotami ziemnymi.
3. Termin realizacji zamówienia – od 01.06.2012r do 15.06.2012r.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty – ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy w siedzibie Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29; 58-100 Świdnica; Sekretariat / BUDYNEK DYREKCJI/
Koperta /opakowanie zawierające ofertę musi być oznakowane następująco:
„Naprawa podziemnej instalacji zimnej wody szpitala Latawiec w Świdnicy”
Oferty pisemne należy składać do dnia 04.05. 2012r. do godz. 11.00.
5. Warunki płatności – termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury /za każdy etap/ na konto bankowe Wykonawcy.
6. Z planowanymi pracami należy zapoznać się na miejscu.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami :
Kierownik Działu Technicznego – Ryszard Malarz tel. 74/ 8517496.
6.Wybór oferty – za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
7.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 07.05.2012 r.
p.o. Dyrektor
GRZEGORZ KLOC